Kokį pirmą vilkiką pirkti?

2015-07-16T03:02:26+03:00 2017-10-31T18:50:02+02:00
0
Moderatorius
0
Dalyvis
Gal kam pravers,kas domisi nuosavu vilkiku. Cia TA centru statistika apie vilkiku patikimuma pagal amziaus grupes.

http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/dazniausia
-sunkvezimiu-problema-blogai-svieciantys-zibintai-2
21-783930
Narys
0
Naujokas
Sveiki,

labai lauksiu patarimų, kaip optimaliausiai nupirkti pirmąjį vilkiką darbui Europoe ir/arba Skandinavijos keliuose? Tiklsas - už optimalią kainą nupirkti mašiną, kuri patikimai tarnautų bent 3 metus ir vairuotojas būtų patenkintas darbo sąlygomis. Norime suprasti, iki kokios ribos verta pirkti šiek tiek panaudotą automobilį, o kada jau verta imti naują ir kaip likti finansiškai saugiais, technikos gedimo atveju ir žinoma turėti optimalias eksploatacines išlaidas. Nesame kurios nors markės mylėtojai ar nemylėtojai - svarbu ekonominė nauda įmonei ir patogumas vairuotojui.

Lauksiu tiek vairuotjų, tiek vadybininkų komentarų, o gal net konkrečių pirkimo pasiūlymų. Komentarus drąsiai rašykite bet kuria kalba.
Narys
0
Naujokas
Sveiki,

labai lauksiu patarimų, kaip optimaliausiai nupirkti pirmąjį vilkiką darbui Europoe ir/arba Skandinavijos keliuose? Tiklsas - už optimalią kainą nupirkti mašiną, kuri patikimai tarnautų bent 3 metus ir vairuotojas būtų patenkintas darbo sąlygomis. Norime suprasti, iki kokios ribos verta pirkti šiek tiek panaudotą automobilį, o kada jau verta imti naują ir kaip likti finansiškai saugiais, technikos gedimo atveju ir žinoma turėti optimalias eksploatacines išlaidas. Nesame kurios nors markės mylėtojai ar nemylėtojai - svarbu ekonominė nauda įmonei ir patogumas vairuotojui.

Taip pat laukiame patarimu, kaip samdyti pirmus vairuotojus. Ar imanomas scenarijus, kad su viena fura dirbtu 2 vairuotojai: vienas 2 savaite, tada abu 2 savaites, tada antrasis dvi savaites veienas ir vel kartojam.

Lauksiu tiek vairuotjų, tiek vadybininkų komentarų, o gal net konkrečių pirkimo pasiūlymų. Komentarus drąsiai rašykite bet kuria kalba.
Narys
0
Naujokas
blython
11:43, 23.08.2017
Laba diena,
Žmogau, jei pačiam kyla tiek klausimų, tai geriau į šią sritį nelysk!
Su vienu vilkiku (tegul pilnu komplektu), pats važiuodamas neišsilaikysi. Pirmas rimtesnis remontas ir sėdėsi giliam minuse. Nusipirkti komplektą (vilkikas su puspriekabe), tai tik dalis darbo. Per kokia ekspedicija dirbsi? Kiek mokės ekspedicija? Dengs keltų išlaidas ar ne? Dengs kažkiek už kelius, ar ne? Apmokės „tuščius“ kilometrus, ar ne? O kur kuro išlaidos? Kur draudimai?
Turi pinigų, tai užsiimk kokiu nors kitu bizniu...
Geros dienos.
Narys
0
Naujokas
Komercinę pusę su klientais mes jau sutarsime ir suvaldysime - sita mokam puikiai. Klausimu kyla tik is technikos ir vairuotoju puses...
Narys
0
Naujokas
Tada, galiu tik parašyti, kurių vilkikų pats nepirkčiau:
1. Euro VVE Iveco
2. Euro 6 Mercedes
3. Euro 6 Renault
4. Euro 6 Volvo
Narys
0
Naujokas
blython,

o galima trumpus komentarus prie kiekvieno kodel ne? Turint omeny, kad pirktume nauja arba dar su garantija likusia.

Ir kodel, Scanai, MAN, DAF yra geriau?
Narys
0
Naujokas
blython
12:20, 23.08.2017
Petrovicius rašė:Ar imanomas scenarijus, kad su viena fura dirbtu 2 vairuotojai: vienas 2 savaite, tada abu 2 savaites, tada antrasis dvi savaites veienas ir vel kartojam.

Kiek metų dirbu šioje srityje, bet su tokiu darbo grafiku, neteko susidurti... Kodėl ne, rasi vairuotojų, kurie jau viską turi (materialine prasme), kodėl ne? Knygutė „dirba“, mokesčiai mokami, dar nemažai eurikų į mėnesį atlyginimo... kodėl ne? Manau be problemų. Daug yra tvarkingų vairuotojų, kurie per savo ilgus darbo metus su fūra, „užvažiavo“ sau ir savo šeimai padorų materialinį gerbuvį. Pažinstu ne vieną tokį vairuotoja, kuris sutiktu savaite dirbti, savaite namuose...
Narys
0
Naujokas
blython,

Jo, ne visai teisingai turbut. Bet taip turetu veikti manau... 1 vairuotojas dirba 6 savaites: 2 pirmas sav. vienas varo, kitas 4 savaites su kolega. Tada pirmas vairuotojas ilsisi 2 savaites, o kolega mina dar 2 sav. vienas (irgi gaunasi viso 6 sav.), o poju eina ilsetis ir vel viskas is naujo. Taip turbut normalu?
Narys
0
Naujokas
blython
17:03, 23.08.2017
Petrovicius (23.08.2017, 11:55) rašė:blython,

o galima trumpus komentarus prie kiekvieno kodel ne? Turint omeny, kad pirktume nauja arba dar su garantija likusia.

Ir kodel, Scanai, MAN, DAF yra geriau?

1. Euro VVE Iveco. Mūsų įmonė, turi reikalų su lenkų Mauffrey padalinių, dirbančiu Prancūzijos Mauffrey kompanijoje. Sakė iš visų turimų Iveco VVE vilkikų, nei vienas nepravertė 350 tūkstančių km. Dar prie viso to, po 100 tūkstančių, visi pradėjo deginti tepalą.. nedaug, maždaug 10 000 km / 5 litrai tepalo.
P.s. Euro 6, lygtai Ivec‘as pasitaisė į gerą pusę. Bent jau tepalo neryja (taip lenkučiai pasakojo).
2. Euro 6 Mercedes. Na apie Mersus, info pakankamai... Ne vienas sudegė dėl elektros problemų, daug elektronikos problemų. Pliusas, su amerikanskais varikliais, gana ekonomiški. Brangus servizas.
3. Euro 6 Renault. Bent jau pirma laida, tai buvo visiškai „žalias“ produktas. Daug smulkių ir ne tik smulkių trūkumų. Patys prancūzų vairuotojai keikėsi paskutiniais žodžiais. Manau, vėlesnėse partijose, bus pašalinti pastebėti trūkumai.
4. Euro 6 Volvo. Pirma laida šių Volvo sunkvežimių, neįkraudavo pilnai akumuliatoriaus. Gultas ("spalnikas"), likęs kaip senesnėse volvo. Brangus servizas. Mūsų įmonėje, turėjo problemų su automatinėm pavarų dėžėm. Kiek man žinoma
Gal kolegos papildys smulkiau... Na tie, kurie dirba su Euro 6 Volvo.
Narys
0
Naujokas
bvytas
16:30, 29.10.2017
scania apskritai geriausia masina, bet brangi labai. Man nieko nezinau, daf patogi vairutojui bet tai ir viskas, bent senesnes megdavo be priezasties pradet est padangas arba kuro norma 40 ir nieko negali padaryt, euro 6 mazai kas perka. MB dar nuo senu laiku pagrindines bedos elektroj, volvo- kaip nekrauna akumu? generatoriaus sepetelius pakeist reikia, jei neisduoda bent 17V, negi ten koks atjungimas ju yra? uzknisa visus kad adblue bakas mazas ir naudoja dvigubai llyginant su mersu. Brangus servisas? juk zmogus kalba apie garantines masinas, po garantijos islaidos susivienodina, nes kuriu pigus servisas genda gerokai dazniau, tai ziurint kur vazinet. ramas79, kokia neuzmusta rasi uz tuos pinigus ir pirk, senu masinu kuro sanaudos priklauso ne nuo modelio o nuo stovio, pvz pas mus vienas dafas eme 45 litrus, kitas 30, is isores vienodos masinos. keiste ir purkstukus ir kompa ir dar kazka, niekas nepadejo. pavaru dezes irgi mazai kuo skiriasi, net "mechanika" dabar jungia begius vistiek oras, automatas patogiau ir ekonomiskiau, bet bekelei pravercia sankaba, kaip scanioj. nors, man asmeniskai su automatu dar svalniau pavyksta pajudet nei mechanika. t.y. maziau buksuoju, ir isiubuot lengviau, nes greiciau jungias begiai automate.

jakjebnecimlotem, bet koki versla pradet reikia kazka apie ji zinot, kitaip iskart bankrutuosi. pelno marza transporte nera didele, kazka gali uzdirbt jei vairuoji savo sukvezimi, arba ju turi ne maziau 5, t.y. turedamas savo viena ir su savo vazinedamas uzdirbsi tiek pat kiek turedamas 3-4 ir samdydamas vairuotojus. o su vienu ieskai darbo su savo sunkvezimiu, puse imoniu tave priims i darba, ziurekis kur kokias salygas siulo, principas tas pats kaip su vadisku, tik prisideda galvos skausmu- servisas, padangos, draudimai, tech prieziura- daug ka turesi daryt pats, nes kitaip nieko neuzdirbsi, nes daugelis didesniu imoniu turi nuolaidas dideles kurui, detalems, servisui, draudimui.
Forumo moderatorius
0
moderatorius
Nepatarinesiu koki vilkika pirkt bet bandysiu pasakyt ka daryciau as jei pradeciau bizni...
Visu pirma paskaiciuociau kiek galiu investuot i vilkika,paziureciau kokius vilkikus ir naudotus ar naujus perka didziausios firmos,paskui paziureciau kokiu vilkiku likutine verte po 3-5 metu eksploatacijos,su kokiais maziausiai problemu ir kuriu vilkiku aptarnavimas atitinka protingus kriterijus...vairuotojai tau tokios informacijos nesuteiks...ne todel kad nenori bet todel kad nezino!mes nezinom kiek kainuoja vieno ar kito vilkiko servisas,kokie gedimai budingi vienam ar kitam vilkikui,netgi kainos perkant nauja vilkika mes tiksliai nezinom...
As daleiskim galiu pasakyt kad patogiausiai kabinoj isdestita merse,bet mersas krato:),didysis dafas butu geras variantas bet velniam ta sachta reikala gadina?volvo...nepykit bet su vieta gyvenimui kabinoj tai paprasciausiai nesuderinama ypac euro5......butu mano valia iteisinciau Eu sajungoj "amerikonus" bet ar tai butu ekonomiskiaisias ir geriausias variantas nezinau...
Siaip tai as visada uz nauja,devetas visada ir liks devetu,protingi geru masinu nepardavineja...jie ka durnesni gera parduot ir pirkt "bloga" nauja...cia ne is kauno turgaus "ledine aude" vazineta tetules i baznycia ir netiketai mirus nupirkt kad galetumi darba atvaziuot...cia broliukas su tuo daiktu dirbt reikes !
 
Prieiga uždaryta.
  • Jums uždrausta pasisakyti šio forumo temose.