Baigiau mokyklą, bet nieko nemoku arba skūpas moka 2 kartus...

2017-05-03T00:36:45+03:00 2017-09-25T17:58:21+03:00
0
Narys
0
Naujokas
Sveiki. Situacija tokia. Pinigų šakėm nekabinu, radau man tinkantį variantą išsilaikyt C, CE ir 95 kodą. Šiandien išsilaikiau jau teoriją Regitroje, laukiu praktinio egzamino. Visu pirma gal kažkas galėtų papasakot apie egzaminų laikymą, kas kaip. Su C kategorija manau ten nieko sunkaus, smagiau va su CE kai reikia kabinti priekabą. Kokia ten ta tvarka gaunasi ? Priekabos kabinimas filmuojamas ? Kokias klaidas ir kiek galiu tame padaryt, ko nedaryt ? Klausiu, nes paskubom buvo visi egzaminai mokykloj išlaikyti, vairuot problemų matyt neturiu jei užteko keleto vairavimo pamokų. Bet vat apart važiavimo aš beveik nieko daugiau neišmokau ... Priekabos prikabinimas vykdavo daug maž taip, instruktorius kažkiek rodydavo gestais kaip tiksliai įtaikyt, išlipu, prieinu, laidai sujungti, sako - mokėsi, nėra laiko. Orą jungė, paaiškino kaip. Sakau duokit pabandyt, pabandžiau porą kart, nepavyko, nėr laiko duok uždėsiu. Pakabos tam "pultely" kažką prispaudinėj, sakau kaip čia kas darosi, sumalė sumalė, beveik nieko nesupratau - nėr laiko. Tachografas, pats instruktorius nelabai ką ten žino kaip kas darosi, vėl gi beveik nulinės žinios, nors kiek žinau ten nieko sunkaus ir nėra, bet visvien. Krovinio tvirtinimas - apie tokį dalyką net nešnekėta, juolabiau jokio praktinio užsiėmimo. Teorija buvo tik kartu su b kategorija, jokių specifinių klausimų - eik sprestis prie kompo. Gerai, teoriją išlaikiau pirmu kartu, prirašyta ten visko, apie sausintuvus ir pan, bet aš nė neįsivaizduoju kaip jis atrodo ... Neturiu noro pyktis su mokykla, neviešinsiu kokia, tai variantas eit reikalaut iš jų nelabai tinka, juolab, kai pats instruktorius neviską kogero žino. Žodžiu esu pakankamai smalsus žmogus, noriu pradėdamas dirbt turėt kuo didesnį žinių bagažą, kažką išsiknisu internete, kaip pvz darbo ir poilsio rėžimą, nes apie tokį dalyką irgi nepasakota. bet vat su praktiniais užsiėmimais labai nekažką ... Spėju mažai šansų, bet pabandysiu čia rast kokį gerą žmogų, kuris padėtų jaunuoliui pasiruošt bent vairavimo egzaminui, būtų idealu jei dirbtų tarkim po Lietuvą, galėtų pasiimt kartu ir duotų pačiam patvirtint krovinį, paaiškintų, pamokintų. Priekabų aišku nieks neatkabinės manau, bet galbūt pauzės metu ar pan leist pasibandyt pajunginėt žarnas. Aišku dauguma turbūt iš manęs pasijuoks, na ir tegul. Anksčiau ar vėliau viso to išmoksiu, tik norisi padaryt ateity kuo mažiau klaidų ir praktinius egzaminus išlaikyt pirmais kartais ...
Narys
0
Naujokas
Karolukas (03.05.2017, 00:36) rašė:Aišku dauguma turbūt iš manęs pasijuoks, na ir tegul. Anksčiau ar vėliau viso to išmoksiu, tik norisi padaryt ateity kuo mažiau klaidų ir praktinius egzaminus išlaikyt pirmais kartais ...

Tachografą, krovinių tvirtinimą išmoksi kai pradėsi dirbti stažuotoju, vargu ar kas tave paleis patį tokį į reisą. Dabar tau svarbiausia išsilaikyti teises Regitroje.
Nžn kaip kituose miestuose papasakosiu kaip Vilniuje - egzas filmuojamas, kameros kabinoje, priekyje ir iš šonų. Pats atkabinimo-sukabinimo procesas nefilmuojamas, tik tiek kiek matosi iš tų keturių kamerų. Atėjai į aikštelę, atsakai į keletą praktinių klausimų, nusivarai mašiną iki gairelės ir darai gyvatuva atgal prie įsivaizduojamos rampos. Gali 3 kartus jungti atgalinį bėgį, reiškia pradžioje judėjimo atgal, jei reikia pavažiuoji į priekį, kad išsilyginti ir kad sustoti ir pasižiūrėti kiek liko iki ribos. Reik prisivaryti per 1 metrą ar mažiau.
Įvažiavai - valio, nusivarai mašiną kur tau parodys regitrininkas, sustojai, išjungei variklį, atsikabinai, pavažiuoji į šalį ir atgal. Stukteli į priekabą, pavažiuoji į priekį, kad įsitikinti jog susikabino. Išjungi variklį, įsitikini , kad sukabinimo įtaiso saugiklis užšoko į vietą (jei neįšoko reik dar stuktelėti), sujungei laidus bet kokia tvarka, pakėlei koją, nuėmei rankinį ir pirmyn į miestą. Reguliuoti aukščių per egzaminą tau nereikės, priekaba ką tik atkabinta.

Kaip tai vyksta Regitroje gali pasižiūrėti video: Youtubem arba nueik prie Regitros tvoros ir pasižiūrėk pats. Visa egzamino tvarka ir klaidos surašytos va šičia. Ypač atkreipk dėmesį į 9.2 skyrių, ten sukabinimo tvarka
Narys
0
Naujokas
Sveikas,
Aš irgi laikiau ce ir galiu patvirtinti ką surašė justas , bet dar nepamiršk jei bus laidu kabliukai būtinai pakabinti laidų ir prieš jungdamas laidus išjungti šviesų ir kaip viską sujungsi vėl įjunk šviesas ir avarinį signalą ir apeik transporto priemonę, kad įsitikintum ar visos šviesos dega ir nelaipiok per sujungimo vietą o apeik aplinkui irgi gali kabintis, taip pat nepamiršk atleisti priekabos stabdžio, o važiuodamas iki rampos nesistenk pataikyti iš pirmo karto nes jei pristumsi per daug bus neišlaikyta ir tau kainuos pinigus ir tavo brangų laiką, nervus. Priekabos būna skiriasi ant metro nuo rato tai kaip esi nepratęs tai nerizikuok, geriau prisistumk kiek įmanoma arčiau ir su žingsnių pagalba išsimatuok nuo priekabos galo iki norimos pastatyti vietos atstumą ir tada tiek pat žingsnių gali atskaičiuoti nuo priekinio mašinos rato ir ta vieną kur baigei žingsniuoti įsidėmėk tai bus gairelė ar asfalto dėmė, duobė ar akmenukas ir pastatyk ten ta priekinį r rata, tada nueik pasitikrink kaip pristūmei ir jei gerai išsimatavai bus gerai o jei kiek truks dar turėsi paskutini trečia bandymą O kas liečia vairavimo mokyklą tai tu moki pinigus tai reikėjo tą instruktorių siusti toli toli ir imti kitą, nes jis turi tave paruošti o ne skubinti. Jei jam nėra kantrybės su tavimi tai tegul keičia darbą. Ir dar norėčiau paminėti, dėl regitros atstovybes. Aš mokymus pabaigiau Vilniuje ir visus mokyklinius išlaikiau iš pirmo karto, teorija c,ce regitroje is pirmo karto c iš 3 karto o CE irgi iš pirmo kadangi Vilniuje buvo didelės eilės tai bandžiau laikyti C utenoje kas buvo klaida nes automobilis visiškas ,,lavonas,, tad nepatarčiau po to laikiau Klaipėdoje ten viskas gerai, bet irgi susimoviau aikštelėje o trečia karta kaip ir minėjau atsiskaičiavau ir pavyko išvažiuoti į miestą tai nors esu ir ne klaipėdietis bet galiu pasakyti kad, Klaipėdos regitra man paliko gerą įspūdį tiek instruktoriai tiek gatvės, kurios yra plačios ir su priekaba apsisukimus sankryžose daryti yra lengva, bet nepamiršk jei sankryžoje neapsisuksi įsijunk prieš pasitaisydamas atbuliniu avarinį kitaip bus kritinė klaida ir be to nėra ten Klaipėdoje kur važinėti tik kelios pagrindinės gatvės. Sėkmės :)
Narys
0
Naujokas
O, ačiū labai Jums už patarimus :) Kažkaip nesitikėjau jau, kad kas atrašys į temą. Intruktorius tik vienas C, CE kategorijai.
Narys
0
Naujokas
Na ką gi, egzaminai išlaikyti. C pirmu kartu, CE antru kartu.Pirmąjį kartą susivariau ant mažiausiai išdirbtos vietos - priekabos sukabinimo. Neįšoko kaištis iki galo, sugalvojau sujudint į priekį, sujudinau biški, pajaučiau, kad priekabos nepatempiau, mintyse galvoju, kad reiktų išlipt ir pažiūrėt ar kaištis nenukrito. Ant tų savo minčių visvien įjungiau atbulinį ir pavažiavau per kokį sprindį, su kaiščiu įsirėmiau į priekabą ir viskas, kritinė. Užvakar išsilaikiau antru kartu CE su dviem nekritinėm klaidom - 3kart įjungtas atbulinis ir vienoj vietoj apsižioplinau, nepažiūrėjau ženklo ir važiavau lėčiau. Šiaip buvau labai nustebęs egzaminuotojais. Viskas buvo labai gražiai, tvarkingai, jokio sukirtinėjimo, jokio kabinėjimosi, tai dabar ir nesuprantu, ar kiti taip nemoka ar kame bėdos. Ryt važiuoju darbintis ir poryt jau sako važiuosi į reisą. Po daugelio skambučių į mažesnes įmones pataikiau į vieną, kuriai skubiai reikėjo vairuotojo. Siūlomas darbas nevisai atitiko poreikius, bet kadangi greit galima pradėt darbą, o ir kažko geriau tuo metu nelabai turėjau išskyrus variantus - po pusės mėn, po mėnėsio galbūt išeitų apmokyt. Tikiuos labai neprašoviau ir bus geriau nei dideliuose kolchozuose
Narys
0
Naujokas
man priekabos prisikabinimo niekada is pirmo karto nepavykdavo. prisistumdavau, stukteldedavo, bet priekin pavaziavus, ziu vel atsikabindavo. bet islipdavau, paziuredavau, ir vel pabandydavau ir uzkabindavau. nieko nesikabindavo egzaminuotojas. gal kokia nekritine klaida tik uzskaitydavo, net nezinau. bet net nesakydavo nieko kad kazkas blogai. nepamirskim kad egzamine reikia dar dvi uzduotis atlikti, ne tik S raide isukti, bet ir atgal tiesiai. man pirma karta laikant niekas net nesake, kad reikes to tiesiai atgal, net nemokino manes. tai truputi sgtreso buvo, bet ivaziavau. o Utenoje tikrai masina visiskas lavonas, jei moketes vairuoti su nauja, geriau net neikit i utena, nes nepavaziuosite, be priekabos viskas ok, bet jau su priekaba tai sakes - pati masina vos traukia, atbuliniou vaziuojant veidrodelis, pedalas visas dreba.... i antra begi ijungti sunkus sansas, ypac kuo labiau stengsies tuo labiau nelis. vnz... vienintelis gerumas, kad gatves tik dvi juostos, gali vaziuoti per draudziamus zenklus (aisku reikia egzaminuotojui pasakyti,kad cia negalima). vnz eismas paprastesnis, bet sun kiau su prieakba sukaliotis. ypac 8 marsrutas lievas.
 
Prieiga uždaryta.
  • Jums uždrausta pasisakyti šio forumo temose.